Obnovení systému Moje AMISTA
Vážení klienti a obchodní partneři,
jak jsme vás informovali v posledním týdnu, naše společnost se stala terčem kyberútoku, jakých je v posledních týdnech, měsících a letech po celém světě řada. Díky robustnosti a spolehlivosti našich systémů, včasnému internímu zásahu a spolupráci s experty na kyberbezpečnost jsme dokázali během krátké doby uvést naše IT systémy zpět do provozu včetně zpřístupnění portálu Moje AMISTA.
Během řešení této situace současně provádíme komplexní audit našich technologií i přístupu ke kybernetické bezpečnosti, abychom lépe pochopili tento typ útoku, rizika zneužití dat a celkově se lépe bránili před potenciálními budoucími útoky tohoto typu.
Cílem našich kroků bylo zamezit pokračování nebo opakování útoku, bezpečně obnovit potřebná data a do budoucna naše systémy ještě více posílit. Potřebná obnova dotčených systémů byla usnadněna tím, že jsme se vždy drželi jednoho ze základních bezpečnostních protokolů, a to mít časté a nedotčené zálohy všech dat.
O dalších krocích a výsledku auditu budeme opět informovat. Váš sales manažer je Vám samozřejmě plně k dispozici, budete-li mít jakékoliv dotazy.
Opět se omlouváme za komplikace a velice děkujeme za vyslovenou podporu, kterou od vás obdržujeme.